zakelijke reparatie

Oplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven

Uw apparaat onze zorg

Wij begrijpen heel goed dat uw apparaat onmisbaar is voor uw business. Of dit nu een smartphone, tablet of laptop is, wij zullen er voor zorgen dat u uw apparaat zo snel mogelijk weer kunt gebruiken. Dagelijks repareren wij tientallen apparaten, zoals: smartphones, tablets, laptops, PC’s en smartwatches. Waar veel reparatiebedrijven stoppen bij de populaire merken zoals Apple en Samsung, gaat Phonefinity veel verder. Wij repareren ook voor de minder populaire merken zoals Huawei, OnePlus, Xiaomi, HTC en meer!

Uw bedrijf is afhankelijk van talloze elektronische gadgets en andere apparaten om de activiteiten soepel te laten verlopen. Als er iets kapot gaat, neemt ook uw productiviteit toe. U kunt erop vertrouwen dat onze bedrijfs onderhoudsplannen en bedrijfsoplossingen ervoor zorgen dat die gadgets en apparaten optimaal blijven werken. Uw bedrijf is te belangrijk om geen back-up plan te hebben.

Waarom is Phonefinity belangrijk voor uw bedrijf?

Bij Phonefinity leggen technische en operationele uitmuntendheid de basis voor kwaliteit en organisatorische efficiëntie, met een focus op gestandaardiseerde procedures, uitstekende klantenservice en voortdurende verbetering.

Toegewijde service, branchekennis en vertrouwde technici zijn de manier waarop we uw vertrouwen verdienen en sterke partnerschappen opbouwen. We garanderen dat we al onze klanten de beste service bieden. Het eindresultaat is tevreden klanten die voor Phonefinity kiezen in plaats van enig ander reparatiebedrijf voor mobiele apparaten in de branche.

✅ Veilig dataprotocol om vertrouwelijkheid te garanderen.

✅ Handige ophaal- / bezorgservice-opties.

✅ Geen tijdverspilling met het overdragen / herstellen van gegevens of het opnieuw installeren van software omdat we de gegevens op het apparaat bewaren.

✅ De best opgeleide en professionele technici in de branche ISO 9001: 2015-certificering

We bewaken constant onze prestatieniveaus door middel van een continu verbeteringsproces. Met dit proces kan elk aspect van onze activiteiten en technische trainingsprogramma’s worden geanalyseerd en gevolgd, zodat we kunnen bepalen hoe we onze training kunnen verbeteren om op de hoogte te blijven van veranderingen in de branche. Dit proces zorgt ervoor dat onze technici de meest gekwalificeerde in de branche zijn. We hanteren gestandaardiseerde beleidslijnen en procedures die ons in staat stellen om efficiënt en consistent te zijn in het gebruik van middelen en in ons vermogen om snel voor onze klanten te zorgen.

Heeft u meerdere apparaten voor uw business, verzekering of onderwijsinstellingen die gerepareerd moeten worden? Neem contact met ons op en ontvang een offerte op maat. Wij garanderen u dat u nergens lagere prijzen zult vinden voor de desbetreffende reparatie. Op al uw reparaties als zakelijke klant ontvangt u 6 maanden garantie en een factuur voor uw administratie en BTW-teruggave.

Stuur Zakelijke Verzoek